Friday 20 November 2015

Filled Under:

PANAS!! PELAJAR WANITA Ini PAKWE JAUH.. SEKARANG TERPIKAT Dengan SUAMI ORANG ANAK SORANG.. APA Yang TERJADI SETERUSNYA Bakal MENGEJUTKAN SEMUA ORANGG..

Sekadar Gambar Hiasan


## Seorang Pelajar Wanita Yang Dah Ada Pakwe TERPIKAT Dengan Suami Orang.. Apa Yang Berlaku Seterusnya Bakal MENGEJUTKAN Ramai !!! | Mohon hide profile saya admin... . Saya kini sedang melanjutkan pelajaran di sebuah universiti..... Jadi saya kini berkenalan dengan suami orang. Mula2 hanya bertanya tentang program yang saya ikutinya. Kini makin lama makin tak mampu dipendam lagi.... Kami jatuh cinta....



## Dia baru dua tahun berkahwin dan mempunyai anak kecil seorang.... Sejujurnya saya tidak suka bermadu tapi kalau jodoh saya terima.... Yang menyakitkan perasaan saya apabila saya sudah mempunyai teman lelaki namun dia jauh dari saya.... saya ingin bertanya pendapat bagaimana untuk saya memberi tahu isterinya yang saya berkenalan dgn suami nya. Dan bagaimana pula untuk saya memberi alasan untuk putus bersama teman lelaki saya? Saya tidak ingin menjadi rahsia semua ni.

Antara Jawapan Yang Diterimanya ialah:



## Saya nk share 1 pengalaman yg pernah sy tgk sendiri.. kes sama mcm awak..
Member tu da ade bf tp tetibe jth cinta dgn suami org…...redha andai bermadu lah..terima ketentuan yg mendatang la..... sayang abes la…...pendek cite kompem bahagia la…...guess what happened next…
Bila si suami td lebihkan isteri tua…mula die terasa diabaikan..disisihkan....…n mula la menyesal sbb tgalkan bf…n compare bf tu lebih amek berat n caring berbanding dgn suami
die skrg..then bercerai dgn harapan boleh bertaut dgn bfnye semula…...tetibe jd cemburu buta bila bf da kawen…mula kacau isterinya..n xterima ape yg terjadi…...tuduh isteri rampas haknya la..tuduh bf xsetia la..bg harapan palsu la......
Ni just pengalaman dia..but xmustahil akan terjadi kt sesape kan..peace.....


Sumber :  http://nahodablog.blogspot.my/