Thursday 19 November 2015

Filled Under:

PANAS!! STAFF HOTEL RAKAM... SEBAR FOTO AKSI PELANGGAN SEDANG MANDI.. APA TINDAKAN PENGURUS KEPADA STAFF TERSEBUT ADALAH MEMERANJATKAN.. [2 FOTO]


## Staff hotel kurang ajar!.. rakam, sebar foto aksi pelanggan ketika mandi
Kami sudah membuat aduan dan pihak hotel memindahkan kami ke bilik yang lain. Saya meminta untuk berjumpa dengan pengurus besar, malangnya hajat tidak kesampaian....

## Sebaliknya pihak hotel menghantar pengurus juni0r yang sedang bertugas pada waktu itu untuk berjumpa dengan saya....

## Tindakan pihak hotel ini jelas sekali menunjukkan mereka tidak mengambil serius dalam s0al keselamatan pelanggan dan tidak bertindak tegas terhadap kakitangan mereka yang melakukan perbuatan yang menjijikan itu.....



## Memandangkan ketika kejadian, ada pengawal keselamatan berhampiran bilik kami, saya telah meminta Standard Prosedur kerja pengawal keselamatan, apa langkah mereka menangani masalah tersebut dan juga saya ingin mengetahui apa tindakan yang akan diambil terhadap kakitangan berkenaan.....

## Malangnya, tiada sebarang kerjasama yang diberikan dan sehingga kini pihak hotel gagal memenuhi permintaan saya. Ini adalah kali pertama dan terakhir saya berkujung ke Avillion Port Dickson! - Aishah (Gambar sekadar hiasan).....



Sumber :  http://nahodablog.blogspot.my/