Friday 15 May 2015

Filled Under:

AWAS!! MOHON SHARE RAMAI-RAMAI TAKTIK TERBARU PERK OSA YANG BOLEH MEMANDULKAN PEREMPUAN KEKAL SAMPAI BILABILA

penjenayah.jpg
Menurut laporan PDRM, seorang wanita telah diperkosa oleh 6 orang lelaki, pada malam yang lepas, sebelum dia ditinggalkan dalam keadaan tiada sehelai benang di badan mangsa.
Perempuan tersebut tidak berupaya untuk mengingati kejadian malam tersebut, namun ujian mengesahkan bahawa beliau telah diperkkosa berulang kali dengan kesan rohypnol di dalam darahnya dan progestrex, sejenis pil mencuci yang kecil.
Dadah tersebut kini digunakan oleh penjenaya-penjenayah dan kemudian mencuci mereka. Progesterex dibekalkan kepada para Doktor haiwan untuk mencuci haiwan besar seperti kuda dan sebagainya.
Khabarnya Progesterex digunakan bersama Rohypnol, sebagai dadah Dating dan perkosa.
Apa yang mereka perlu lakukan ialah menitiskan Rohypnol ke dalam minuman si gadis, mangsa tersebut tidak akan ingat apa-apa pun sehinnga esok paginya, apa yang berlaku kepadanya sepanjang malam tersebut.
Progesterex amat senang larut dalam minuman, akan mencuci agar simangsa tidak akan mengandung akibat dari perk    o  saan tersebut dan si penjenayah tidak bimbang untuk perlu menjalani ujian air mani dan DNA.
Kesan dadah ini adalah KEKAL terhadap si mangsa seumur hidup.
Prodesterex asalnya adalah untuk memandulkan kuda-kuda liar.
Mana-mana wanita yang mengambilnya, TIDAK AKAN MENGANDUNG SAMPAI seumur hidupnya.
Si durjana pe      ro          gol, boleh memperolehi / mendapatkan dadah ini dari pusat pusat haiwan atau mana mana universiti, dan ia diramalkan akan digunakan dengan berleluasa di kampus-kampus dan pusat hiburan.
Tolong edarkan maklumat ini kepada semua yang anda kenali, terutama teman wanita dan gadis remaja yang masih sekolah.
Berwaspadalah apabila anda keluar, jangan biarkan minuman anda terbiar tanpa dijaga oleh orang yang anda percayai!!!!!
…..From Dr Fadli Masrakin….
——————————————————–
PESANAN KHAS DAN PENTING UNTUK SEMUA WANITA YANG PERGI KERJA,KOLEJ ATAU SEK0LAH SENDIRIAN.
###Jika anda terjumpa budak kecil sedang menangis atas jalan, yang memberi anda alamatnya dan meminta anda agar menghantarnya ke alamat tersebut. Sila bawanya ke balai polis. Tak kira apa yang anda mahu lakukan, JANGAN bawanya ke alamat yang diberikan.
###Ini adalah taktik baru untuk penjenayah merogol wanita. Sila kongsikan pesanan ini kepada semua rakan anda agar mereka boleh memberi tahu maklumat ini kepada rakan-rakan mereka dan ahli keluarga mereka. Terima kasih.
####Dari ASP MUHD SAMSUDIN ABD RAHMAN####
####D9-Bukit Aman####