Wednesday 20 May 2015

Filled Under:

Peminat Mohon Fathia Tutup Aurat Kerana Terlajak Menjolok Mata...


Disebalik drama yang bakal bersiaran tersebut peminat sedikit kecewa dengan cara pemakaian Fathia Latiff terkini yang dianggap terlajak seksi. Drama Dia Isteri Luar Biasa mendapat pelbagai kritikan mahupun kata positif tetapi apa yang menyedihkan peminat bersuara tentang isu Fathia Latif terlalu seksi.


isteri luar biasa
Aku dari semangat nak tengok citer #DiaIsteriLuarBiasa isnin ni terus cancel nak tgk bila nampak heroin seksi camni. Aduyaii..Kurang2kan lah seksi
Komen tersebut sedikit sebanyak akan menjejaskan rating drama tersebut?. Sama-sama kita nantikan hasilnya. Eceh!
Tetapi yang paling sedih apabila peminat merayu Fathia Latiff mohon menutup aurat. Komen tersebut tersangat deep memandangkan tanggungjawab kita sebagai manusia adalah saling mengingati antara satu sama lain seandainya orang itu salah. Ehem! betulkan andai penulis salah.
fathia latiff
isteri luar biasa
Apa pun semoga komen peminat tersebut sekurangnya mampu memberikan kesedaran kepada Fathia Latiff supaya bijak dalam berfesyen. Jangan sampai peminat naik menyampah tau, nanti hilang penyokong kuat Fathia Latiff. Melihat wajah jelita Fathia Latiff kan lebih elok dan manis bertudung seperti dalam drama sebelum ini. Doakan yang terbaik untuk Fathia Latiff dan siapa sangka suatu hari nanti beliau akan bertudung dan tidak seksi lagi. Siapa tahu kan? hidayah itu milik Allah!


Baca selanjutnya: http://gosipmalaysia.com/2015/05/peminat-mohon-fathia-latiff-menutup-aurat-kerana-terlajak-seksi/#ixzz3afA7XaTT 
Follow us: @gossipmalaysia on Twitter | gosipartisonline on Facebook