Sunday 17 May 2015

Filled Under:

Korang Pasti Terkejut Beruk Apabila Tahu Identiti Sebenar Bakal Isteri Zizan Razak Ini (11 Gambar)

Bakal Isteri Zizan Razak Ni
Setelah dihimpit dengan pelbagai dakwaan dan juga baru-baru ini dikatakan turut terpalit isu pelawak yang dikatakan kaki perempuan, Zizan razak melalui BH Plus mengakui bahawa dia akan bernikah dengan gadis pilihan hatinya yang berusia 24 tahun, juga berasal dari Kuala terengganu.

Tidak menyifatkan perkara tersebut sebagai tindakan drastik ataupun terburu-buru, Zizan memberitahu bahawa keputusan berkenaan dibuat setelah memikirkan usianya yang kini bakal mencecah 31 tahun pada 15 April ini.

"Ya, saya akan berkahwin Gadis pilihan saya yang juga berasal dari Kuala Terengganu. Beliau bekerja dan berusia 24 tahun.

"Saya bukan mudah lagi, usia sudah mencecah 31 tahun. Sudah masanya saya berkahwin dan memiliki anak. Saya bukan mahu melarikan diri daripada kontroversi yang timbul, tetapi berkahwin mungkin dapat mengelakkan fitnah yang bukan-bukan.

"lagipun, ibu bapa saya sudah berusia, saya mahu mereka lihat saya naik pelamin dan sempat bermain dengan cucu-cucu,".

bagaikan satu kejutan, Zizan dalam masa turut mendedahkan bahawa dia juga menderita dn hati kecil pelawak ini turut sama menangis sehinggah keadn menolak dia untuk mencri ruang dan masa sendiri untuk bernafas.

Sementara itu, Zizan sempat memberitahu bahawa bakal isterinya itu nanti tidak memerlukan solekan tebal untuk kelihatan cantik ditambah lagi, gadis berkenaan turut menghormati kedua ibu bapanya sehinggah membuatkan hati Zizan yang sedang terluk tertambat terus.

Apa pun, inilah biodata penuh bakal isteri pelawak dan pelakon hebat ini.


Bakal Isteri Zizan Razak Ni

Bakal Isteri Zizan Razak Ni

Bakal Isteri Zizan Razak Ni


Nama: Nor Edura Diyna Binti Hisham
Umur: 24 Tahun
Agama: Islam
Asal: Kuala terengganu
Pendidikan: Mamagment And Science University (Pendidikan Awal Kanak-kanak) & UITM Terengganu (Perakaunan)
Pekerjaan: Pegawai Khidmat Sambilan di sebuah agensi kerajaan.


Sumber :kantol-suda